Proste diy

 Witajcie kochani  :)
Dziś  tylko na  chwilkę ,chciałam pokazać dwa proste diy ...
Mam w domu  trzy wiadra (doniczki), które już dawno przestały mi się podobać .
Mąż robił  światło w łazience  , wiecie tej z wanną :))))) Jak to facet ,  nic nie odkłada na miejsce .Tak w moich rękach   , taśma izolacyjna się znalazła .
Szybkie spojrzenie na doniczki  i działam ...
Przeprowadziłam metamorfozę :) Wy też możecie !!!

Co będzie  wam potrzebne?  Hmm  :
-doniczki  , które  działają wam na nerwy :)
- taśma izolacyjna  , u mnie czarna ale są też inne .
 -nożyczki .

Jak zrobić :

1. Taśmą  oklejamy w koło nasze doniczki .Każdy pasek osobno
2 .Ucinamy nożyczkami
I tak aż do samego dołu
Uwaga !!! nie naprężać mocno  taśmy  , za jakiś czas się odklei  , sprawdzone !

 Tadammmmm...  Gotowe :) Prawda że łatwe ?




Oprócz  tych wiader , dysponujemy   niezłą ilościom  drewnianych klocków .
Podkradłam nie ładnie kilka dzieciakom :)
 Umyśliłam sobie , że  słówko jakiś  krotki  zrobię  i na  półeczkę postawię ...
Wy też możecie !!!

A co wam będzie potrzebne ?
 -klocuszki   u mnie sztuk 10 ,
- klej na gorąco

Jak zrobić ? Truuuuuuudne  :)

1. Klej rozgrzać .
2.  Ułożyć klocki   u mnie w słówko  love  .
3.Do siebie posklejać  .



Gotowe !!!
Prawda że trzeba się strasznie namęczyć  ? hihihi
Oczywiście jeśli chcecie  inne słowo , dłuższe ,  to tych klocuszków trzeba więcej podkraść :)


No i co myślicie  ?  Jak wam się podobają moje wiadra :)  i klocki po metamorfozie ?
Zmienia się pora roku  i Ja zmiany potrzebuję  , więc jeśli macie  pomysły na szybkie diy   podzielcie się ze mną :)))
 Jeśli macie ochotę na więcej DIY  ,  to zajrzyjcie  do Between my walls znajdziecie tam  młode zdolne małżeństwo i wiele ciekawych   inspiracji  , również z taśmą     :)))))


                                                   Pozdrawiam  z za lasku :))
                                                     

                                                              Sybilla

28 komentarzy:

  1. Efekt cudowny, a niby zwykła taśma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi jakoś wpadło do głowy i masz opcję zmian :)

      Usuń
  2. Te doniczki wyszły obłędnie! :) Taka zmiana, a tak nie wiele potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz taśma klejąca i do dzieła :) A ja za obiad się biorę pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Widzę, że też znalazłaś zastosowanie u siebie taśmy izolacyjnej. :) Doniczki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt u was przybornik , muszę o was wspomnieć :)))) Już to robię

    OdpowiedzUsuń
  5. Doniczki cudne! Niestety nie mam starych, żeby też takie cuda wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , będziesz wiedziała co zrobić jak już Ci się znudzą :))))Pozdrowionka

      Usuń
  6. Znam ten patent i nie raz go stosuję. :) Ostatnio oklejałam nią palniki w kuchence DIY z kartonu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej Nati marzy się kuchenka :) mam mebel idealny pod nią ale muszę jeszcze umalować , może i ja wykorzystam taśmę do palników :) Pozdrawiamy :)))))

      Usuń
  7. Doniczki po zmianie wyglądają fenomenalnie, chociaż przed zmianą też prezentowały się ładnie :) A napis z klocków pomysłowy ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam że wyglądają dużo lepiej :) naprawdę już patrzeć nie mogłam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły. efekt wspaniały. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , byłam z wizytą u Pani i zachwyciłam się :) miłego ...:)

      Usuń
  10. Czasem takie proste rozwiązania dają fenomenalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał , że taśma może mieć tyle zastosowań :) miłego dnia :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie proste pomysły! A taśma izolacyjna w moim domu nigdy długo nie leży bezczynnie:). Dziewczynki robiły z niej kiedyś bieliznę osobistą dla lalek Barbie, a syn oprawiał swoje miecze, maczety, itp.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki też tworzą różne fajne dziwolągi za pomocą taśmy , widzę że nie tylko u mnie szał na bronie :))))) miłego dnia ...

      Usuń
  12. Takie domowe cudenka wyglada zdecydowanie lepiej niż zakupione w sklepie, a ile satysfakcji i przyjemności :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% kombinuję jak mogę :))))) Miłego dnia :)

      Usuń
  13. kurcze, jaka zmiana, ale czad :) no i zobacz jak niewiele trzeba, żeby coś z niczego tak naprawdę wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha i wkład praktycznie zerowy , bo z tego co i tak wala się gdzieś po domu :) Miłego ....:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łooo matko, ale wymyśliłaś!!!!Oba DIY rewelacja. Dobrego dnia kreatywny babolcu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Babolcu wczoraj miałam kreatywną zawieche !!!! Zobaczymy jak dziś : a to takie coś z niczego ...Miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty to jesteś dziewczyno pomysłowa kobitka! Te doniczki podbiły moje serce! :) Mam czarno-białą sypialnię i łazienkę, pasowałyby idealnie. Jak Ci się znudzą już całkiem, to daj znać. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Babo :) weź Ty nie czekaj !!! tylko sama zrób , taśma i doniczka :) Takie piękne świeczki zrobiłaś :) Doniczki takie to dla ciebie pikuś :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger