Podaj dalej

 Święta już za nami   , minęły  spokojnie ,   w gronie rodzinnym   ...
 Nawet   mój  pracoholik , na te dni odpuścił sobie   pracę , co było nie lada wyczynem  ...
 A ja zupełnie  odpuściłam   laptop  , odpoczęłam od sieci  ...
 Dobra może nie tak zupełnie  , parę razy zajrzałam :)  Ale  na króciutko :)
 Wracam do was z nowymi pomysłami    , pracami   i  kilkoma konkursami , zabawami  ...
Dziś jedna  z nich   . ..

 Pamiętacie , kiedyś  chwaliłam  się  na   FANPAGE   Domku za lasem , zawartością paczuszki od   Kingi z Namalowane .
Sprawiła mi mnóstwo radości   :) Dlaczego  ?
1.Bo to  bardzo zdolna młoda  kobietka   i  bardzo chciałam  mieć coś  wykonanego  właśnie przez nią  !!
2. Bo  wygrałam coś pierwszy raz w życiu  , wiedziałam już wtedy  ,że będzie to   wyjątkowe ...
3 .Sami zobaczcie

 


 Prawda że wyjątkowe  ? I mocno  związane z moim blogiem  :)  
Zadanie Kingi nie było łatwe  ,jestem osobą niezdecydowaną   (niestety ) Ciężko mi było  wybrać co chcę ...A jeszcze jak  Kinga powiedziała  , że namaluje wszystko  !! No jak tu wybrać ?
Poprosiłam  ,   by   sama  coś  wybrała     , że lubię niespodzianki  ..  
Dziewczyna   przestudiowała  mojego bloga   :)  I  namalowała   COŚ co   w 100 % nam pasuje  ...
Dzięki  Kinga !!!
Biorąc   udział   w zabawie  zorganizowanej  na jej blogu , zobowiązałam   się  do zorganizowania    zabawy ''Podaj  dalej " u siebie ...

Długo myślałam co mogę podarować  zwycięzcy   , co w paczce się  znajdzie  ...
Wymyśliłam  ,że   uszyję (jak potrafię najlepiej ) przyjaciela dla waszej  małej pociechy ...
Macie prawo wyboru :)  Może   to być jakieś zwierzątko  , laleczka  , podusia  ... Jednak jak będzie wyglądało   , będziecie  wiedzieć dopiero    podczas otwierania paczki ...
 Znajdzie się tam również parę innych drobiazgów  ...
 Ci  którzy   śledzą mój blog wiedzą   co robię ,  dla tych którzy  trafią tu pierwszy raz  , parę fotek :)

 


 

Zgłoszenia do zabawy  przyjmuję od  dziś do  11.04.2016  ( Prawie dwa tygodnie )

1.Wystarczy  że wyrazisz chęć wzięcia  udziału  w  komentarzu   pod tym postem , lub postem  konkursowym na FANPAGE   Domku za lasem .(miło jeśli  przy okazji nas polubisz )
2. Napiszesz  mi   ,  kto  będzie czekał na przytulankę   , dziewczynka czy chłopiec  . Jeśli będzie to dwójka dzieciaków :)  nie ma problemu   uszyję  dwie , w końcu jestem mamą dwójki dzieci   i   doskonale wiem jak to jest !!!
3. Zobowiązujesz  się  na zorganizowanie   zabawy  "Podaj dalej " u siebie na blogu , masz  na to pół roku :)

12.04.2016  Maszyna  losująca ,  w postaci   małych raczek moich dzieci ,  wylosuję zwycięzcę ...
Szczęśliwca  ogłoszę  na blogu  i fanpage . ..
    Ze zwycięzcą ustalimy co  miała bym uszyć !
Na uszycie  i wysłanie paczki , daję sobie  trzy tygodnie  ...

 Zapraszam   więc serdecznie  , do wzięcia  udziału w zabawie  :))
   

                                              Pozdrawiam  Sybilla  (  Tak  , to moje imię :) ....)

 

18 komentarzy:

  1. Piękne nagrody wygrałaś :) Piękne są również Twoje dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrane w konkursie są piekne a Ty tez robisz wspaniałe rzeczy. Szkoda, że należe do ludzi którzy mają dwie lewe ręce i nic takiego zrobic sama nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja bym chciała tak pisać :) Miłego dnia

      Usuń
  3. Zofia na pewno ucieszy się z przytulanki, więc bierzemy udział w konkursie. Jeśli się nie uda, z pewnością odezwiemy się przy wykańczaniu pokoju, w którym na pewno znajdzie się miejsce na zabawkę od Ciotki Sybilli. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to super :))) już nie mogę się doczekać pokoiku , pewnie będzie jedyny w swoim rodzaju :) PIĘKNY ... Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł na zabawę. A Twoja twórczość jak zwykle piękna. Ja aż takich zdolności niestety nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki :) Wiesz ja też się troszkę obawiam ,że wygrana może się nie spodobać . Oby tak nie było :)) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu do szycia, ja mogę popisać się jedynie na szydełku. Super pomysł na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę talentu do szycia, ja mogę popisać się jedynie na szydełku. Super pomysł na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja na szydełku nic nie umiem :( więc zazdroszczę Tobie :)) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetne pomysły, cudne te szmaciane zabaweczki.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ,bardzo się cieszę że się podoba :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękna niespodzianka i bardzo trafiona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam , że nic mnie tak nie cieszy jak uśmiechnięte miny moich dwóch gęb :))) HI HI HI To czemu by nie sprawić by inna się cieszyła :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Miałam strasznego stresa przy wyborze tego co mam dla Ciebie namalować. Także ogromnie się cieszę, że wszystko się spodobało! ;)
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! A tych niezdecydowanych zachęcam, bo ta zabawa to świetna sprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger