Pchli targ ....

W sobotni poranek , wybraliśmy się  na pchli targ ...
Wiecie już jak lubię takie miejsca :)
Wycieczka  była tematyczna ! Szkło , karafki , buteleczki ...
To było głównym celem wyjazdu ,  inne to małe dodatki :)
 Fotel chciałam zakupić , taki w  stylu  Ludwik  XVI  , odpowiedniego nie  znalazłam ...
Z pustymi  rękami  jednak wyjechać nie było mi dane , parę rzeczy  przywiozłam ...
Karafki  będą stały w łazience ,   w formie  flakoników na sól do kąpieli , płyny  itp.
Będą świece w szklanych   lampionach   , będzie  pięknie ...
Tak  po mojemu  ....
Chętnie bym się już z wami podzieliła tym  magicznym  miejscem  , ale poczekać muszę jeszcze ...
Mój  Pan Złota Rączka  , komodę mi szykuje  i jeszcze parę  innych rzeczy .
Nawał pracy  jednak ma  i  poczekać  muszę :(
Myślę jednak  , że kiedyś wam pokażę  na pewno!!!!  HI HI HI .
Dziś moje  targowe  zdobycze ...



 Te butle  są z bardzo grubego szkła  ,  piękne na lampiony ,  a nawet tak by na półce   postawić , wada brak   przykrywki ...


Karafki szklane  , ponoć   korki to towar deficytowy  , więc  miałam szczęście :)


To , to moje skarbeńka   , wiecie ile trzeba zapłacić za kryształy ...


Buteleczką oprzeć się nie mogłam  , piękne kolory  i cena  1 zł . Pokarze wam kiedyś jak zrobić takie  kolorowe buteleczki  , to naprawdę proste ....


Te jak nowe ,  będą  nadawały się na małe kwiatuszki , a po wyparzeniu na soczek  ze świeżych owoców ....

 Hit sezonu druciak , mam pod szopą  taki większy ,do wyczyszczenia  wciąż czeka !!! Będą tworzyć   cudowną rodzinkę ....


No gwiazda  dla mnie pierwsza klasa  , tylko wymaga szlifu   ,choć jej prawie surowy stan  bardzo mi się podoba ...


Skrzyneczka na  buteleczki  , albo na narzędzia Dawidkowe :)


A takich  skrzyneczek jak Ta , będzie u nas   znacznie więcej  zobaczycie :)


To  piękne pudełeczko z sarenką  ,   to  na  Natalkowe  spineczki , opaski i takie tam :)


Torba .  Bardzo solidna  i wcale nie zniszczona  . Środek  z materiału w serduszka  . Na zakupy , plażę  ,piknik   albo na polne kwiaty ....



Jeszcze  tam jakieś serweteczki ,    obrusik ,   i  kalendarz  adwentowy   na przyszły rok :)))  Ale  to   za jakiś rok wam pokażę ...
 Sobota to był naprawdę dobry dzień  , po drodze  zajrzałam do Pepco  i to był mój błąd !!! Wszystko bym tam wykupiła  słowo  ,zachorowałam  ...  Na pocieszenie  ,  bo  troszkę się już wyczyściłam  z kasy , kupiłam Natalci   leginsy  !!! Muszę wam powiedzieć że chyba zaryzykuję i kupie parę  ubranek na wiosnę   , zobaczymy    może będzie  ok ...
Niedzielę  spędziliśmy  w  Solcu Zdroju  Tu.  Nareszcie  nie chorujemy  , wyjazd planowany od dawna   w końcu   się udał , było   wesoło  i radości   ogrom . Jeśli  ktoś będzie niedaleko ,   wpadnijcie  się pomoczyć bo warto !!! 

Jak wam się podobają moje  zdobycze ? 

                                                              Buzieczki kochani !!!

                                                                     Sybilla 

39 komentarzy:

  1. Ooo jakie fantastyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :)))) Miłego dnia ...

      Usuń
  2. Jakie skarby upolowałaś! WSZYSTKO mi się podoba! :) Skrzyneczka wojskowa to moja marzenie :) Ja od kilku tygodni planuje odwiedzić pchli targ ale ciągle za późno wstaje :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też lubię pospać :))) Ale jak ma mi kto z dziećmi zostać , trzeba się poświęcić ! Skrzyneczki to mogła bym we wszystkich rozmiarach posiadać ...Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tia..denerwuj mnie dalej tymi zdobyczami!!!!!Oddawaj natychmiast wszystko!!!!Wiesz strasznie fajne rzeczy zdobyłaś! Brawo Ty!!! Nie mogę doczekać się łazienki-dawaj znać jak będzie gotowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Sabinka z takim tempem jakie teraz jest, to trzeba będzie na tę łazienkę jeszcze poczekać , byle nie do końca roku :)) !!!! Roboty huk ma ten mój mąż ... Cały garaż masz zapchany Babo TY :) co ode mnie jeszcze chcesz :)))) Ściskam

      Usuń
  4. Świetne!!! Nigdzie oprócz tego typu targów nie znajdziesz takich perełek :) Znasz blog "Mamelkowo"? Tam Gosia przerabia różne rzeczy znalezione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Masz rację takie to tylko gdzieś trzeba upolować , nie mówiąc o meblach których nie mam już gdzie postawić !!! Blog na pewno odwiedzę, pozdrawiam :)))

      Usuń
  5. Gwiazda super:) nie szlifowac;P taka surowa mnie osobiście się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo dużo drzazg :( muszę niestety , bo gdyby wpadła w łapki dzieci ...O zgrozo , myślę że klimat podobny zachowam :)Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Osz Ty! Wszystko mi się podoba i wszystko z chęcią widziałbym u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja z Tobą mam tak samo :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne gadżety!!! :-) chce tam pojechac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) Nie wiem gdzie mieszkasz , ale takich miejsc jest wiele ,polecam ! Ja mam wielką frajdę :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super perełki!!! Najbardziej przypadła mi do gustu gwiazda i skrzyneczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :) Ja nie mogę się zdecydować :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z zielonej gory, u mnie jest giełda w niedzielę z nowymI rzeczami ale tez ze starociami.bylam noedawno z koleżanka i tez przywiozlam pikne gadżety :-) fajna sprawa

      Usuń
    2. Ja z zielonej gory, u mnie jest giełda w niedzielę z nowymI rzeczami ale tez ze starociami.bylam noedawno z koleżanka i tez przywiozlam pikne gadżety :-) fajna sprawa

      Usuń
  12. Ale cudeńka !! Mój mąż jest archeologiem ze skłonnością do gromadzenia różnorakich buteleczek, więc pewnie by chętnie takie przygarnął.
    Pozdrawiam i życzę dalszych tak wspaniałych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No to mąż ma zawód i pasie nie byle jaką :))) Ja też mam skłonności do gromadzenia ,muszę powiedzieć że nie małe ! Miłego dnia , podrawiamy ...

      Usuń
  13. Ach, jak ja lubię takie skarby! Udana wyprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci przyznać racje :) Jak bym mogła co tydzień bym tam była :)))) Miłego dnia :)

      Usuń
  14. Bardzo mi miło, że trafiłam na Twojego bloga. Ależ z Ciebie szczęściara, takie cuda wypatrzyć ... Bardzo udane zakupy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również jest miło ,że mnie znalazłaś w tym gąszczu blogów :)))
    Kocham takie stare rzeczy , dla mnie one mają jakąś historie i urok ...
    Więc chyba mogę mówić o szczęści :))) Mój mąż się śmieje że, mi to w życiu nie wiele potrzeba :)) coś w tym jest ... Miłego dnia ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piękności, jak zwykle. Już się nie mogę doczekać tej łazienki, jak ją pokażesz. Karafki to cudowny pomysł. O ile piękniej wyglądają od takich kosmetyków w zwykłych opakowaniach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się już nie mogę doczekać , by była już skończona . Zapięta na ostatni guzik :) Mąż ma jednak dużo pracy , a ma zrobić komodę więc czekam :( A karafki no tak mi się jakoś umyślało , taki kobiecy dodatek :))) ściskam

      Usuń
  17. Muszę powiedzieć, że cudne zdobycze masz:) Uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , czekają tylko by stanąć na właściwym miejscu :) Ściskamy

      Usuń
  18. Cudowne. Gadżety jak marzenie, szczególnie druciany kosz. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki :) Każdemu się podoba co innego :)) A mnie wszystko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki :) to mój pierwszy zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie te rzeczy piękne! Ja staram się omijać takie miejsca ponieważ nie mam gdzie tego stawiać zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki :) Ja mam jeszcze piwnice :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Te słoje cudowne i wogóle cała reszta.Zazdrość mnie zżera bo uwielbiam takie miejsca i odnajdywanie takich cudowności:))))kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No ukryć nie mogę ze mi się nie podobają :) W końcu kupiłam ... Trzeba się więc wybrać na taki targ :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Same fajne rzeczy upolowałaś na pchlim targu. Wszystko mi się podoba:O Żałuję, że nie mam w pobliżu takiego.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzęki , wiesz ja też nie mam blisko . ale to dobrze :) bo bankructwo by mnie czekało :))) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze prześledziłąm wszytskie Twoje zdobycze:) cuda:) wybieram sie pojutrze u mnie na giełdę pierwszy raz od bardzo dawna i mam ogromną nadzieje że znajdę coś fajnego:) taki koszt wiklinowy mi się marzy i tak druciak.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger