Marzenia do spełnienia ...

Dzieci ,  to teraz cały mój świat ...
Nie jedna mama  w tym momencie  , tak samo pomyśli :)
Dla nich  zrezygnowałam  z pracy .
Nie żałuję ! zawsze chciałam mieć szczęśliwą rodzinę  , dom w którym miała bym czas żyć !!!!
Tęsknię czasem  za pracą , jednak  przez krótką chwilę ...
Mimo całych tych , złości i  nerwów ,  mimo całego  tego mojego darcia się ,bo i tak bywa (jak wszędzie )!
Lubię to swoje życie :)
Takim jakie jest !!!
Przecież nikt nie powiedział , że wszyscy  muszą pracować , że tylko wtedy  jesteśmy  szczęśliwi ...
Można się spełniać w roli MAMY .
Cieszyć się tym ,  że mogę  patrzeć jak rosną , że nie muszę się  śpieszyć , że mogę dom dziesięć razy dziennie posprzątać i nigdy nie jest czysto !że przyjdzie wiosna  , do ogródka będę mogła pójść  , spokojnie kwiaty posadzić ,trawę skosić , że mogę dla nich uszyć , zrobić coś  ładnego ...
 I robię  i robię to wszystko  ,   bo mogę ... na razie mogę !!!
 Może kiedyś uda mi się spełnić marzenie  o małym , maluteńkim  sklepiku   z różnościami  . Takimi   ręcznie wykonanymi  przeze mnie i nie tylko ...
Ponoć marzenia się spełniają :)  Zobaczymy ...
 Może kiedyś  trafię szóstkę w totolotka  i zakupię wszystkie rzeczy , z których mogła bym robić takie różności ...
 A puki co  śpiąca chmurka i gwiazdki  , do pokoju moich dzieci :)
Zobaczcie .












Jak wam się podobają  chmurka i gwiazdy  .Proszę o szczere opinie  :)
Chciały byście  takie dla swoich pociech ?

P.s  Przypominam!!!  Polonistka ze mnie żadna  .Jak by tam komu się  za dużo  , albo za mało przecinków wydawało  , trzeba dostawić lub w myślach   ująć :))) Zdania też może gdzieś za długie  , ponosi mnie czasem ...  Przepraszam więc jak by to komu przeszkadzało :)

                                                                    Sybilla

25 komentarzy:

  1. Chmurka wygląda fenomenalnie, gwiazdki zresztą też!:) Twoje dzieciaki na pewno są przeszczęśliwe, że mają taką zdolną mamę ;) Dobrze, że lubisz swoje życie takim jakim jest, bo przecież tak powinno być!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bez kitu, czasem to się zastanawiam co ja takiego w życiu zrobiłam ,że mam jak mam , czyli dobrze :) Może tylko to że uczę się cieszyć drobnostkami :) Pozdrawiam i piszę wiadomość wieczorkiem , co do tej wiesz , koszulki mojej zdolniachu :)))

      Usuń
  2. Połączenie twoich gwiazdek i chmurek z patykami-świetne!!!!!! AAAA!!! rewelacja!!! Mogę chcieć gwiazdkę z patykiem:) proooszę. Ale ten pokój mojej Zu będzie piękny jak mi szyjątka poszyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz :))) Mam nadzieję że Zu będzie zadowolona :) Buzki

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem to Ty mi w myślach czytasz. No cudowne te gwiazdki i chmurka, a z tymi patykami dają genialny efekt! Cudowne. Jeżdżę z góry na dół i podziwiam. Rozmarzyłam się o pokoju mojej Zosi. :)
    Ściskamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byś kiedyś coś ten , to wiesz gdzie jestem :)))) Ja też tak marzę o pokojach :) Żeby wreszcie mieć gdzie foty robić , a przede wszystkim upchać te moje pomysły ... Myślę że pokój Zosi :) będzie perfekcyjny ! Jak wszystko u was . Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam, że brakuje tęczy! Śliczności robisz, serio!

    A teraz słów kilka od polonistki: staram się oddzielać pracę od przyjemności. Błędy widzę, bo to zboczenie zawodowe edytora, ale nigdy ich nie wypominam. Chyba że w opowiadaniach :) I tyle w temacie - dodałam, odjęłam - wyszło jak zawsze, czyli super.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. No trzeba pomyśleć nad tęczą , masz racje :)))
    Marzenko kochana , nic na to poradzić nie mogę , błędy będą na pewno ! Bo za piernika ich nie widzę ... No nie i już :) ale skoro Ty dajesz z tym rade , to inni też to zniosą . Ściskam mocno ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy miss się taka chmurka, a pod nią kiedyś mały skarb :) Piękne te Twoje wyroby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Życzę takiego skarbu , jak najszybciej :)))

      Usuń
  9. Piękne to wszystko co robisz, niczym z jakiegoś butiku dla dzieci :) Dla nich można poświęcić wiele, to co dzieci dają w zamian - bezwarunkową miłość - warte jest wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chciała bym kiedyś ... A o poświęceniach , człowiek decyduje się na nie już w chwili poczęcia :) pozdrowionka

      Usuń
  10. Piękne te małe cudeńka az chciałabym mieć je u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :) Jeśli by Pani bardzo chciała , mogła bym uszyć :) Tych dzieciaki nie dadzą :) Jakoś się dogadamy ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za sklepik! Będę jedna z pierwszych klientek. ;) Gwiazdki cuuudne i chmurka też. Bardzo mi się podobają. A czym wypełniasz je kochana? W sumie może sama bym wykombinowała coś ze starych jeansów, ale nie mam pomysłu na wypełnienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :))) Na razie to tylko takie marzonko :) Kaskę bym musiała mieć , a główny cel to na razie wykończenie tej naszej chałupy :)) Gwiazdki wypchane są , środkami niepotrzebnych poduszek , ale są specjalne wypełniacze do poduszek np. allegro . Już sobie kupiłam taki z atestem . Jest tego naprawdę dużo ... Buziaki

      Usuń
  13. Chmurka i gwiazdki są PRZEBOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i juz się bujam w twoim blogu! :-) jestesmy bardzo podobne,ja tez mam corcie (2,5)dla której zrezygnowalam z pracy i siedze w domku :-) dre sie ciagle ale radosci mam tyle co nikt! Tez marze o sklepiku z bibelotami i rekodzielami( tzw cos z niczego) a twoje uszytki sa cuuuudowne :-) nie przestawaj pozdrawiam
    Kuferpoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No i juz się bujam w twoim blogu! :-) jestesmy bardzo podobne,ja tez mam corcie (2,5)dla której zrezygnowalam z pracy i siedze w domku :-) dre sie ciagle ale radosci mam tyle co nikt! Tez marze o sklepiku z bibelotami i rekodzielami( tzw cos z niczego) a twoje uszytki sa cuuuudowne :-) nie przestawaj pozdrawiam
    Kuferpoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No to miło mi :))) My mamy musimy trzymać się razem !!! Pamiętajmy że marzenia się spełniają , może i nam się spełnią :) A jak tam domek ?
    Pozdrawiam cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek rosnie jak na drożdżach :-) malzonek sie świetnie spisuje no ale jeszcze troszke i bede u siebie

      Usuń
  17. Wiem jak nie możesz się doczekać :))) Piękne miejsce wybraliście :) Życzę szybkiej przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger