Historia pewnej skrzyneczki ...

Czy wy wiecie ,  jaki TEN  MĄŻ mój   dobry dla mnie jest  , jaki  kochany ...
Wyszedł se chłopina  niby połazić , by  od pracy odpocząć  i od nas może trochę też  ...
Wy wiecie  jak Ja  w  drewnie zakochana po uszy jestem !
Jak mi się  te wszystkie  drewniane deseczki , tace ,  skrzyneczki , domki ,doniczki , pieńki itp. podobają ...
Wiecie prawda :) No , no właśnie ...
Wyobraźcie sobie że ten  mój MĘŻULEK  siedział  w  tej swojej drewutni ,wiacie  czy jakoś tak  ,zamiast na ten spacer  iść  i robił  dla mnie skrzyneczki :)))
No jak  przyniósł , zobaczyłam  no ...no...no miło mi się  bardzo zrobiło ! Nie dość że ona ładna ,to o zamiarze  zrobienia  , nic nie wiedziałam  !A  że babą jestem co niespodzianki lubi ,dłużej tłumaczyć nie muszę ...
Pomysłów w tej sekundzie  tysiące mi  się pojawiło , że na kwiaty ,zioła , że na łóżeczko dla lalki ,  że na jakieś kompozycje ,że  na przepisy  co na podkładkach napisane  i tak  dalej i dalej i dalej ...
No sami powiedzcie  ,czy On nie jest kochany ?
Teraz pewnie bym usłyszała "Tak , tak  pewnie   do  innych to chwalisz  " .Ale my kobiety wiemy  , że za dużo chwalić nie wolno  , bo  piórka to jak z tond  do nieba  wyrosną ...
Że cudna ,że piękna  powiedziałam  , słowo dziękuję też usłyszał .
 Resztę w oczach moich zobaczył ,mówić nie musiałam ...
Człowiek  właśnie z takich rzeczy cieszyć się powinien , że  ma w życiu kogoś , kto taką skrzynkę  zrobi......O!!!


Skrzyneczki  jak na razie za doniczki robią .
Jedna na  zioła  .Dziś wam prezentuję   .Napis  klejem  na gorąco  zrobiłam i czarnym  markerem pomalowałam ...  Nie chciałam pisać  na drewnie  , bo za jakiś czas pewnie ją jakoś pomaluję  ,  albo   co innego zrobię ...
W drugiej podsadziłam  tulipanki  miniaturki  więc pokarze jak urosną :)))





Od razu  przepis  na kwaskowe shmoothie. (Lubię wszystko co kwaśne )  :)
-  2 x garść  szpinaku  ,
-5 szt. kiwi   ,
- 4 listki  bazylii  (jeśli ktoś lubi ) ,
- szklanka  wody  lub , soku  pomarańczowego , mleka , jogurtu naturalnego , kefiru

Wszystko  do  blendera , miksera  ( czy jak tam kto na to mówi )...








                     
                                    Podkładki  pod buteleczkami  -Śmietankowy dom
            Urządzenie  kuchenne :)))) - Biedronka  ,   jakiś czas go mamy i jest  super !!!
                                                                     

                                                                      SMACZNEGO :)

Co myślicie o mojej skrzyneczce?   A o zielonej bombie witamin?


                            Witaminki ,witaminki  dla chłopczyka  i dziewczynki   lalalala ....
                           
                                  Tak śpiewała ostatnio , cała  nasz podstawówka :))))

                                       I Ja się śpiewająco  żegnam  :) PAPAPAAAAAAAlalal


P.s  MIŁEGO DNIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                         
                                             
                                               

16 komentarzy:

  1. No piękna skrzyneczka, do wykorzystania na wiele sposobów. Trzeba tych chłopaków chwalić, aby im się chciało ... wiem z doświadczenia, hi hi :) A koktail wygląda bardzo apetycznie, chociaż nie przepadam za szpinakiem :) Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy:) Tak troszkę chwale , ale wiem że za dużo nie mogę ,bo skutek odwrotny przynosi :))) Dziwne to :) A szpinaku w ogóle nie czuć daję słowo :) smakuje troszkę tak jak szczaw :))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki mąż to skarb ;) Skrzynka ładniutka mu wyszła;) A chwalić też trzeba bo oni tak mają, że doceniani być kochają :) Pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki przekaże :) Chyba trzeba go zacząć bardziej chwalić :) Tylko u nas to chyba na odwrót :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koktajle. Piję prawie codziennie, zawsze jakieś zielsko do środka wrzucę :)

    Skrzyneczka śliczna, ale powiem Ci, że pomysł z tym pisaniu markerem po kleju jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. My też często pijemy :) Wiesz już Jak ja z tym jedzeniem , więc witaminy w ten sposób sobie przemycam . Dawidka tylko przekonać nie mogę !!!
    Marker i klej to świetny pomysł na różne rzeczy , za jakiś czas jak ozdobić deseczkę deseczke...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się Twoja skrzyneczka podoba, tak samo jej zawartość! :) Aktualnie niestety nie posiadam ziół w domu, ale koniecznie trzeba to zmienić!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Kinga na targ po ziółka pójść trzeba :) Bo bez bazylii to Ja sobie życia wyobrazić nie mogę :)Ściskam

      Usuń
  8. Piekne skrzyneczki! Pozazdrościć męża, który tak o Ciebie dba! A przepis... hmn... muszę przetestować! Tez uwielbiam takie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , nie omieszkam przekazać . A koktajl polecam jeśli lubisz kwaskowe smaki :))) pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetna skrzynia! I cudowny mąż! :) Koktajle uwielbiamy, naszych ostatnim hitem jest ananas z bananem, szpinakiem i kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Muszę wypróbować wasz hit :) Uwielbiam ananasy ...Pozdrawiam

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Szybki ,prosty polecam :) A jak jeszcze lubisz kwaskowe smaki to już w ogóle !!! Pozdrawiam

      Usuń
  11. WOW!!! Niby taka prosta rzecz, a jak cieszy!! kochany ten Twój mąż :) Skrzyneczki cudne! Mnie się zioła nie trzymaja :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki :) W życiu chodzi właśnie o to, by cieszyć się takim drobiazgami :) człowiek wtedy jest dużo szczęśliwszy ...
    A zioła o tej porze rzeczywiście trudno utrzymać , mnie też nie zawsze się udaje :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger