Dekoracje Wielkanocne część 2

Miało być inaczej  , a wyszło jak zwykle ...
Jak zawsze planuję , obmyślam  ,  oczami widzę ....
A co innego wychodzi !
Że  choć za lasem  co sarenki  biegają  , dom mój  położony  , że  na wsi takiej  zabitej dechami , ostatniej   nie mieszkam !! Jajka  WIELKANOCNEGO  nie uraczysz  , no nie  i już ...
 Do świąt trochę jednak zostało  prawda ?
 O sztucznym mchu  ooooooo  to Ja pomarzyć mogę  :))
No co Ja zrobię , że tak samo mnie nachodzi  ,że już natychmiast  robić muszę ...
A jak Ja się wkurzam straszliwie  jak  nie ma ,  jak znaleźć czegoś nie mogę ...
Wtedy mój mąż mówi , to co Ja mu zwykle ...
"Jeśli coś jest  dla Ciebie , to nim będzie " !!!
No racja  ,tak już w życiu  jest , pogodzić się trzeba ...
Ktoś mi powie że przecież świeże są ,pomalować mogę  ,wydmuszki zrobić ...
No fakt ! Ale co jak Ja inaczej  chciałam .
Myślę  więc ,że i tak  zrobić coś muszę na pewno , bo zwariuje !!!
Po domu   się rozejrzałam , co miałam  na  stół  położyłam ...
I co ?  I jakieś  tam  Jajcowe  drzewko  powstało :)
 A te słowa nasze   , znowu się sprawdziły ...
Teraz już wiem że święta  będą w delikatnych  barwach .
Przecież  moje  Nibyjajo :) też takie kolory posiada , o czym  w ogóle  zapomniałam .



A jeśli chcecie podobne drzewko zrobić  , potrzebne wam będzie :
-kulka styropianowa ,
-rurka plastikowa ,
-klej na gorąco ,
-skrawki materiału ( u mnie koszulka) ,
-szpilki ,
- jajka  , moje styropianowe  .Mogą być plastikowe drewniane  lub jeszcze jakieś inne :)) ,
-wstążki ,
-kryształki (moje z zepsutej lampy) ,
-doniczka

Jak zrobić ?
 1. Nabić styropianową kulkę , na plastikową  rurkę .
2. Szpilkami  przyczepić  skrawki materiału .
 3. klejem  na gorąco  przykleić  jajka  ,kryształki
4.  Ze wstążek  zrobić  kokardki i również przykleić .
5.Gotowe drzewko wbić w doniczkę   z ziemią ,  żwirkiem  lub    pianką  kwiaciarską (proszę się nie śmiać  ,nie mam pojęcia jak się to nazywa :)   ) .

                                                             Gotowe!!!






Ja swoje drzewko   na tacce ,obok zająca  z Pepco ,  ozdobiłam go perełkami i jajkami co by do reszty pasował :)

 Dla mnie to takie coś z niczego , jak wam się podoba ?

                                                                   

                                                                           Sybilla

32 komentarze:

  1. Świetne drzewko. Ja też już zrobiłam swoje drzewko wielkanocne tylko muszę je obfotografować ;) Twoje wygląda super, takie pastelowe, delikatne, jak lubię :)
    Pozdrawiam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czekam z niecierpliwością , po tym co u Ciebie widziałam będzie śliczne na pewno :) Miłego dnia ...

      Usuń
  2. Wielkanoc w pastelach-uwielbiam!!!!! drzewko cudowne!!Zdolny babolcu Ty!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , przecież to Twoje kolory :) Muszę Ci uszyć coś w pastelach :))) Buźki

      Usuń
  3. Drzewko jest piękne, takie bardzo delikatne i subtelne. PS. A ta pianka, o której piszesz to gąbka florystyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ! I dzięki że mi powiedziałaś bo pojęcia nie miałam jak się to nazywa :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Świeżo, stylowo, tak jak lubię. A po zająca do Pepko zaraz biegnę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zając od razu wpadł mi w oko :)

      Usuń
  6. Powiem Ci, że bardzo profesjonalnie to wygląda :) Ja jeszcze oczywiście niczego konkretnego w domu nie ruszyłam, ale wczoraj zrobiłam pierwszy, poważny krok - kupiłam obrus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha , ha , ha :)) Ja jeszcze nie kupiłam , muszę nadrobić ! Okna też czekają i chałupa cała , a Ja se stroiki robię .
      Dzięki za opinię :))) Miłego ,słonecznego dnia ...

      Usuń
  7. Takie drzewko to fantastyczny pomysl na wielkanocna dekoracje! Kolory przepiekne! W przyszlym roku cos takiego sprobuje i ja stworzyc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , myślę że to właśnie ONO zagości na świątecznym stole :) Widziałam u Pani takie króliczki jajeczka , które strasznie mi się podobają i również na stole zagoszczą . Może jeszcze w tym roku uda się zrobić :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Byłam ostatnio w Pepco i nie widziałam tych królików. Jutro jadę jeszcze raz.:)
    A co do dekoracji, to chyba nie muszę za dużo pisać, po prostu jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :)) Wiesz może już ich nie być , ale jedź zobacz :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewko przepiękne! "Rasowanie" królika z Pepco równie imponujące! Masz świetne wyczucie kolorów i stylu:) Ja to w ogóle lubię najbardziej wiosnę w pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dziękuję i dziękuję :)) Pastele są bardzo subtelne i kobiece . Morze dlatego tak je uwielbiamy :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przepięknie i pastelowo:)))
    kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście jak nas wena nawiedza to trzeba tworzyć i już :)
    Dekoracja ładna i elegancka w takich delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wtedy pracuje mi się najlepiej i najłatwiej , bywają dni że lepiej coś odłożyć na jutro:)))

      Usuń
  13. Dzięęęęęęęęęęęęęęęki :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, urocze, dziewczęce! Coś czuję, że Twoje święta będą piękne! :) Pozdrawiam, KAsia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Mam nadzieję że nie przesadzę ,bo czasem mi się zdarza :) W tym roku , delikatnie i z umiarem ...Miłego dnia :)

      Usuń
  15. Jajcowe drzewo wyszło Ci genialnie, przepiękna dekoracja. A kolorki? Takie właśnie lubię! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kinga :)Pastele kojarzą mi się z pokoikiem dla dziewczynki , ale i tu się fajnie wkomponowały :) Miłego dnia

      Usuń
  16. Śliczne! <3 Kolejna rzecz u Ciebie, która by pięknie do mnie pasowała do domku. :D Takie drzewko rzeczywiście proste. Podchwycę pomysł następnym razem, albo o - w wersji bożonarodzeniowej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOOO tak u Ciebie by pasował idealnie :) Musisz koniecznie zrobić !!! Jajka mogła byś zastąpić np. serduszkami , kuleczkami i miała byś świetną dekorację na cały rok :) Ściskamy ...

      Usuń
  17. Przepiękne to drzewko i mówie to ja która średnio gustuje w pastelach. Naprawdę genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się podwójnie :) Dziękuję ! Życzę miłego dnia ...

      Usuń
  18. Moim zdaniem jest przepiękne!!! Ogólnie cała dekoracja wyszła Ci niesamowicie. Masz rękę do tego!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki :) Uroku dodają niewątpliwie pastelowe kolory :) Spokojnej nocy ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger