Dekoracje na WIELKANOC

  Cześć wszystkim !
Dziś dosłownie na moment  , czasu mi jakoś brak ...
Chyba się właśnie obudziłam  ze snu zimowego !! A to wszystko dzięki  Matcebezkitu polecam :))
 Dziękuję   za  obliczenie dni :)
 Na blogu same szyjątka  , nic związanego  z WIELKANOCĄ ...
Pędzę i lecę więc , by pokazać wam  " NIBYJAJO  " ...
 Dlaczego niby ? A no dlatego , że owym  miało być ! A wyszła piłka  :))))
 Sami zobaczcie ...






"Nibyjajo "  zrobiłam   tak jak Cotton Ball   , jeśli ktoś nie pamięta zapraszam   TU .
Zajączek z krzywym nosem , to moja  robota   . Jajka brat kupił  w Makro  .
Wszystko zostało przyklejone klejem na gorąco ...
Kokardka z tasiemki :)))
 Wiecie już   pewnie  , że będzie więcej ozdóbek    zapraszam już dziś :)


Jak wam się podoba   "NIBYJAJO"?
Czy wy też  właśnie obudziliście się ze snu zimowego ,szykujecie się do świąt  i wiosny ?

                                                    Ściskamy  mocno !!! Cały Domek za lasem :)))
                                         

10 komentarzy:

  1. Ale fajna aranżacja, super! Jajo nibyjajo, rewelacyjne! Idealnie się komponuje w tej stylizacji. Zajączek cudowny jak wszystkie szyjątka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bedzie hi hi hi .... Różowe jajka brat mi kupił , więc musiałam coś wymyślić nie :)))))) Buźka

      Usuń
  2. Widzę, że się obie dzisiaj świątecznie obudziłyśmy, bo u mnie babka na Wielkanoc.

    Cuda robisz, Kobieto, same śliczne rzeczy. Zazdroszczę talentu? Na pewno kawałka ciężkiej pracy, którą robisz! Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, widziałam :P Muszę wpaść po przepis ... Szyję dla Śmietaneczki i nie bardzo mam czas.... Ale Babka na święta będzie na pewno :)Dzięki za miłe słowa :) troszkę pracy przy tym jest ,ale i wielka przyjemność .Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie też takie jajka potrzebuję, muszę do Makro podjechać. Dekoracja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Kurcze że też ja na wsi mieszkam !!!! też by mi się jeszcze parę przydało ale w innych kolorach :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne! A, że niby jajo to nawet bardziej fantazyjnie. :) Ja też się zaraz zabieram za wiosenno-wielkanocne ozdoby. Już czas. Będzie mniej kreatywnie pewnie, ale liczy się frajda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi się nie wydaje by było mniej kreatywnie u Ciebie , liczę ze się pochwalisz :)Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger