Dekoracja stołu WIELKANOCNEGO

Pisałam w ostatnim poście  , że   dekorację stołu  pokażę  ...
Tak więc czynię :)
Próba to tylko ...Myślę jednak  , że już nic  nie zmienię !  No oprócz  jajek  w koszyczkach ,  ze sztucznych  na prawdziwe :)
Chciałam   tak delikatnie  ten mój dom przystroić  ,   bo naprawdę na   intensywne kolory  , ochoty   nie mam  najmniejszej  ...
 Na stole więc  znalazło się drzewko z zającem  , i jajka  takie jak w pozostałych dekoracjach  .Są też podkładki od Śmietankowy dom  , które  dziś robią za  jajka :))
Tak jakoś teraz zobaczyłam  ,  że  ani jednej  kury u nas nie ma  ...TRUDNO
 Różowe foremki na  muffiny , co za  koszyczki   u nas robią  i  obrus   z Pepco  przywlokłam  . Jakoś bardzo  polubiłam ten sklep     .
Talerze od mamy   mojej  na parapetówkę dostałam  , gdzie kupione  pisałam  TU klik .
 Do  świąt  dekoracje już gotowe . ...
Jeszcze tylko  koszyczek   trzeba  przygotować , dzieciakom   jakieś  pierdółki  na zajączka kupić  ,
dom ogarnąć , pogotować  i WITAJCIE  ŚWIĘTA :)))
Dobra   kochani  , lecę strzyc  Maksia   ,bo zarósł nam okrutnie  ...
A wy  pooglądajcie  zdjęcia   ...


 Ta łopata  bardzo fajnie się komponuje co ? hi hi hi















 Co myślicie  o takiej dekoracji  stołu ?
Jak  u was jak tam  przygotowania    ,   ozdoby już są   , posprzątane   czy może jeszcze w proszku ?



                                                 Pozdrawiam   Sybilla

30 komentarzy:

  1. Robisz bardzo ładne zdjęcia, dekoracja też fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) No wiesz ,uczę się powoli ,czasem mi się uda :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! A co najlepsze, mam taką samą zastawę! ;D Hihihi. Delikatnie, pastelowo i wiosennie.Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :) I jak jesteś z niej zadowolona ? Ja bardzo , i cieszę się że jest aż 116 elementów ... My jak się wszyscy zjedziemy to i to nie wystarcza :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zakochałam chyba! W twoich wnętrzach, w Twoich stylizacjach i Twoich zdjęciach!!!Cudowne wszystko! wzdycham i wzdycham. Jajka z podkładek, tylko Ty mogłaś na to wpaść! powiadam Wam..rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabi no Ty to cukrować umiesz :) hi hi hi Dobra już dobra ,uszyję Ci te poduchy , uszyję hi hi hi . A serio to dzięki :) Podkładki od razu jak zobaczyłam wiedziałam , że je w ten sposób też wykorzystam . Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie cukierkowy stół;) Zasiadłabym z miła chęcią do niego:) Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Malwinko :) Tak troszkę różowo się u mnie zrobiło ostatnio ... Mam nadzieje ,że mojej rodzince też się spodoba pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Pastelowe i delikatnie, czyli tak jak lubię.
    I tak, gdyby nie ta łopata, klimat zdjęć nie byłby już taki sam! :D
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No pewnie tak :) hi hi hi łopata musi być !!! Idę do was ,pozdrawiamy ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastele to ja kocham najbardziej- subtelne a zarazem takie radosne.
    P.S. odbiegnę nieco od tematu- bardzo fajne krzesła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dzięki :) choć powiem że już bym sobie zmieniła :) Stół wymieniam na pewno :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że jakbym miała porządny stół, to chciałabym, żeby tak właśnie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Ja też bym chciała porządny stół :))) Miło mi Marzenko bardzoooooo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie! Super, że zdecydowałaś się na zawieszenie zasłon w oknach, dzięki temu wnętrze wydaje się "cieplejsze" i bardziej eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Madziu :))) Tak od dawna to planowałam , zasłony musiały odleżeć swoje :) Podanie złożyłam z 5 miesięcy temu , przez męża zostało pozytywnie rozpatrzone no i mam :))))) hi hi hi Myślę że niedługo pokarze więcej :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta dekoracja stołu! Już Wam zazdroszczę bajecznych świąt, bo wygląda to wszystko nieziemsko!! :) W ogóle bardzo mi się podoba u Ciebie w domu, przynajmniej te miejsca które pokazałaś. Myślę, że mój przyszły dom mógłby wyglądać podobnie ;)
    A w ogóle to łopata jest tu mistrzem drugiego planu! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo łopata tak :) mistrzostwo świata hi hi hi
      Dzięki ,kochana jesteś ! Wiesz z innymi miejscami.... To u nas tak ,że albo nie dokończone na tyle by się nimi chwalić :))) Albo wcale nie wykończone hi hi hi Jak się kiedyś doczekam na wolne chwile mojego męża (może kiedyś nastąpią ) to pokażę więcej . Juz tak z tą łazienką na górze szybko miało być i co.... i klapa . AAAAA i tak wszyscy razem siedzimy , tu w tym naszym saloniku :) Ściskam mocno i czekam na Twoje cudne pomysły :)))

      Usuń
  17. Piękna dekoracja. Czuć w niej wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję . Ponoć po świętach ma być 20 stopni (oby ):)) Puki co trzeba sobie tę wiosnę zrobić ...Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  19. Co ja więcej mogę napisać... Najpiękniej! <3 Uwielbiam i za kolorystykę i za pomysł z koszyczkami w groszki i te Twoje wielkanocne drzewko. Cudo! Ps. Jajeczka też zawsze "rozrzucam" po stole. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , kochana kochana jesteś !!! Różowy tak działa na nas kobiety :) Nic trudnego a miło się je w takiej oprawie .... Ściskam :)

      Usuń
  20. Pięknie zdjęcia i idealny stół. Aż chce się siadać i jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , bardzo mi miło:) A tym bardziej ,że jeśli o zdjęcia chodzi , to amator ze mnie... Więc słowa uznania ,wiele znaczą :) Miłego dnia :)

      Usuń
  21. No jakoś tak idealnie, ale na szczęście już nie długo dzieci zrobią tam porządek i obrus ubrudzą ćwikłą ;) A tak na poważnie to ładnie to skomponowałaś - na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki :) Noooo z tym , że ubrudzą to na pewno :)) Teraz trzeba oko nacieszyć ... hi hi hi Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle pięknie i elegancko u Ciebie :) A mi się podoba ten obrus i lampki nad stołem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A dzięki :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie! Ja bym pewnie postawiła na zieleń zamiast różowego ale i tak skradłaś moje serce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też myślałam o zieleni :) , ale na myśleniu się skończyło . Jest dużo plusów mieszkania na wsi , ale i sporo minusów... Jednym z nich jest to ,że nie zawsze możesz dostać to co chcesz :))) Ale mimo to jestem zadowolona :) Jeszcze raz wesołych i spokojnych ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger