Marzenia

Oj jak Ja bym chciała  już mieć tą górę skończoną ....
Położyć się  we własnej sypialni  ,  nocami wstać by do pokoi pójść ,  dzieciom  nogi przykryć .
Rano drzwi balkonowe otworzyć , świeżego powietrza zaczerpnąć , sarenki biegające wypatrzeć ...
Przyjdzie mi jeszcze poczekać . Pan "M" palce  poprzecinał ,szczęście tylko  że całkiem nie uciął .
Twardy chłop bólu pokazać nie chce  . Boleć boli na pewno :(
Prace stanęły , tylko ja nad łóżkiem Natalki pracuje , szafy  pięknej szukam  .
W głowie  siedzi mi ta sypialnia  nasza  , wszystko na raz mi siedzi :)
Może i powód w tym jaki ...
Tak narożnik może i ładny , ale wygodny wcale . . .
 Tymi marzeniami moimi  chciałam się z wami podzielić  .
Może coś do gustu  komuś przypadnie  , zainspiruje tak jak mnie   te zdjęcia inspirują :)
Od dawna już   plany były , że góra cieplejsza ,   że dużo drewna  ma  być .  Ja to bym   nawet chciała  , cały ten nasz dom z drewna :)
 No nic ... Na razie  to co nam się bardzo podoba  , co byśmy u nas widzieli .


Nr 1


 nr.2


 nr 3

nr 4


 nr 5


 nr .6

 nr.7



 nr .8


 nr. 9


 nr .10

nr .11


nr .12


nr.13

 
nr.14


nr. 15


 nr.16

 Jak zwykle mnie poniosło :) chciałam jeszcze łóżka co tak bardzo mi się podobają  , innym razem jednak  to zrobię , dziś tylko jedno . Mój faworyt :) 

                                               Zdjęcia  źródło  stylowi .pl   , google  

Jakoś nie których zdjęć kiepska troszkę  ,ale wnętrza piękne :)

 W takim stylu sypialnie naszą bym chciała ...    mam nadzieję że choć troszkę podobną uda nam się zrobić . 
   A wy co myślicie ? taki czy inny styl wam się bardziej podoba ? 


                                                                              Sybilla

Ps . Jak by ktoś słyszał o stylizowanej  szafie w przystępnej cenie  piszcie :) nie musi być w idealnym stanie :))

8 komentarzy:

  1. Cztery pierwsze zdjęcia mnie urzekły - mam nadzieję, że kiedyś w domu na wsi zrobimy sobie takie poddasze. Stryszek czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę z całego serducha ;) stryszek by był ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękne te inspiracje. Sama marze o takiej sypialni. Z ciepłym drewnem, bielą i szarościami. Mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się ze Ci się podoba , biel i szarość również do mnie przemawiają:) i to bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    Wpadam z rewizytą :) Bardzo tu miło :) Własna sypialnia to rzeczywiście jedno z najprzyjemniejszych pomieszczeń domu. Życzę powrotu do zdrowia mężowi i szybkich realizacji marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Miło że wpadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krewetki- mmmmmm uwielbiam!
    A pomysł na pizze - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za takie jedzonko dała bym się pokroić :)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger