Jak zrobić tacę śniadaniową ...

Dziś u nas  to  chyba  jakiś dzień kobiet  .
Chyba wcześniej  w tym roku ...
Mąż mój wiąchę  pięknych bazi przyniósł  , obdarował nimi Natalkę i mnie :)
To tylko bazie ... Dla mnie aż bazie .
chłopina  z założenia wychodzi ,  że jeśli rośliny (kwiatki ) to w doniczkach ! Cięte więdną zaraz ,szkoda ich
Drzewa całego do domu przynieść nie przyniesie , więc pewnie z bólem serca zerwał i przyniósł :)
Taki z niego romantyk !
Postanowiłam   , że honorowe miejsce zajmą  na  nowo powstałej tacy ...
Taca z  brzozy  ,  którą   wycięliśmy  jeszcze przed powstaniem DOMKU ZA LASEM ,
by miejsce na niego zrobić  . Troszkę przeleżała , czekając na jej czas  . Właśnie  nadszedł . Pomysłów parę w głowie co z niej zrobić jest .  Jeden z nich to taca ...
Kochamy się w drzewie , kto częściej  u nas gości wie doskonale ...
Tacka  z drewna musi być ...
Nie będę kłamać ,   że sama zrobiłam ! Pomysł  mój był  , ale pracę  największą  mąż  wykonał . Pociął ,  wyczyścił ,  uchwyty przykręcił  . Ja  umyłam ładnie  i pomalowałam :))


Łatwiejszy sposób :

Trzeba do stolarni  pójść i  talarek zakupić , Pana poprosić  niech ładnie wyczyści ...
Do domu wrócić lakierem do drewna pomalować  , uchwyty  do mebli  , jakie tylko wam się spodobają dokręcić wkrętarką  . Gotowe :)
Uchwyty nasze przez męża zakupione  , bo do miasta ciężko  ze wsi wyjechać jak dzieci chore ...
Mogą być!! Ja bym pewnie inne zakupiła  ale ...
Talarków jeszcze takich dwa posiadam , może podpowiecie co z nich zrobić ? A tu już  gotowa  taca ...






 Druga taca to już taka  , tylko ozdobna .  Choć  klejem podklejona   , jakiś nie duży ciężar uniesie .  Ja jednak  opcję wymiany  środka wolę sobie zachować   , bo zmiany lubię :)


Taca nr .2 powstała z ramki na zdjęcie  (u mnie  30 na 40 cm ) i podkładu  .Wy możecie wykorzystać  np . ściereczkę , kawałek materiału  , papieru  ,  grafikę jakąś  albo jeszcze coś  innego .
Wystarczy tylko  rozmiar do ramki dopasować  ,do środka włożyć   , zamknąć  .Gotowe !!!!
Nic prostszego powstać już chyba nie mogło ,a oko cieszy ...



Tą pierwszą od dawna zrobić chciałam , często bywa że herbatę piję  ,  na oparciu  kanapy stawiam .
Oooo   zgrozo jak by się wylała . Teraz strach mój  już mniejszy .



 Jak wam się podobają ?
Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły ,  co by z dwóch pozostałych talarków zrobić ,  piszcie może  któryś wykorzystam :)


                                                    Pozdrowienia z domku za lasem ...
                           
                                                                      Sybilla

12 komentarzy:

  1. Ech, po raz kolejny Twoja rzecz spędzi mi sen z powiek... :) Drewno to też moja miłość, a plaster drewna jest moim marzeniem. Chyba na weekendzie wybiorę się do tartaku... :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Twoje też , szczególnie stoliki nocne i lampki. Genialne są:) Jak byś mieszkała gdzieś blisko ,chętnie bym Ci podarowała taki plasterek :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli patrzeć przez pryzmat województw - jesteśmy sąsiadkami. :) A jeśli chodzi o pomysły na plastry, ja zrobiłabym paterę. Taką co i owoce na niej można położyć i babeczki i co tylko dusza zapragnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł :) tylko już mam jedną hihihi żart :) Patrząc na wasze pomysły była by pewnie obłędna :)

      Usuń
  4. Obie są REWELACYJNE:) Chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo! Świetnie Wam ta taca wyszła! Druga z resztą też, ale ta pierwsza to po prostu brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) taki zwykły plaster drzewa a tyle uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno przepiękna jest ta drewniana taca. :) Wy to macie zdolności! Ja dla siebie bym tylko pobieliła drewno i idealna by była. :) Ps.: Też mamy takie białe gołąbki. Jak się na męża wkurzę to je odwracam od siebie kuperkami, a jak on się chce pogodzić, to znów zwraca dziubkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Natalka :) Z tymi gołąbkami dobre ,muszę wypróbować :) Tylko wytłumaczyć muszę chłopinie . Wiesz jak to z facetami bywa :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne pomysly:)) swietne sa pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny w me skromne progi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger