Dziecięce marzenia

Czy jest coś wspanialszego , niż widok  uśmiechniętego , szczęśliwego dziecka ?
U mnie szycie  trwa nadal ...
Chyba szybko się nie skończy , wkręciłam się strasznie ...
Dawiduś poprosił mamę  o traktor :)
 Mama  marzenie chciała spełnić ...
Traktorek   z kocyka , którym otulałam  Go , jak był jeszcze malutkim berbeciem  uszyłam ...
Kocyk  żaden tam  firmowy , ale gatunek świetny  ! Do dziś jak nowy wygląda , mięciutki  , puszysty ...
Miały być podusie , ale co jak dziecku traktorek się marzył .
Widać podoba mu się bardzo , miejsce honorowe zajął  , obok ukochanego pieska ...
Wszyscy razem śpią :) I  Banan na twarzy  , od ucha do ucha :)
A żeby Nati  przykro nie było , no bo jak Duduś ma  a Ona nie ???(pomijając wszystko co dla niej uszyłam)
Kieckę jakąś ,dawno już do pudła "ODDAM "  przeznaczoną  wzięłam  , skroiłam  i  Śpiącą  kropelkę dziecku zrobiłam ....
Muszę wam powiedzieć , że ukochany lisek  trochę w odstawkę poszedł...
Kropelka wiedzie PRYM , przynajmniej   przez jakiś czas ...
Do następnego szyjątka , które na  pewno powstanie ...
Obawiam się ,  ze pokoiki całe  w maminych maskotkach będą  :)
Mama nową pasję odkryła !!!
Bójcie się  stare ciuchy :))


Tak bym już chciała  , by miejsce w pokoikach zajęły  .
  Zdjęcia  dla was  z pokoi  pokazywać ...
Przyjdzie mi jeszcze poczekać  Ech...
 Dziś parę  z  ulubionego kącika  ...








Jak wam się podobają ?  
 Szyć czy czasu lepiej nie marnować ?


                                                                 Sybilla

18 komentarzy:

  1. Szyć, szyć i jeszcze raz szyć zdolna kobieto! Czym wypełniasz poduszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są specjalne wypełniacze do poduszek np. na allegro ... Ja dostałam niepotrzebne poduszki od bratowej hi hi hi . Chciała bym kupić jakieś ładne materiały i poszyć trochę , może nie tylko dla siebie :)

      Usuń
  2. Traktorek super!! Szyj, szyj i wyciągaj tylko ze stryszku starocie :) Nic się nie może zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeszcze tam troszkę jest , więc i zabawek będzie :) Za jakiś czas może kupię jakieś ładne materiały , pościel dzieciakom bym chciała uszyć ... Pozdrawiam

      Usuń
  3. Matko jedyna!!!! No No mistrz jesteś. Rozwalają mnie te Twoje szyjątka:)Zmobilizowałaś mnie siostro, idę szperać w materiałach i szykuję paczkę for you! hura hura! A co ja do tej paczki jeszcze wwale to tajemnica:). Buziaki szyj daej bo jestem mega ciekawa co jeszcze wymyślisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukaj , szukaj , czekam :)) Tylko co ja Ci babo uszyję ? Ty weź listę mi napisz , co byś chciała !!!! Fajnie że Ci się podobają :) Babo tylko żeby kurier tę paczkę uniósł HIHIHI

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że szyć! Dzieciaki zachwycone, ja również, kropelka wyszła genialnie! :) Traktor zresztą też, ale że jestem dziewczynką to bardziej mi się podoba dziewczęcy uszytek ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) i dzięki za piękna paczuszkę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli dzieciaki zachwycone - to odpowiedź jasna - szyć! U mnie odkąd zaczęły powstawać szydełkowe maskotki, dziewczyny odstawiły mnóstwo plastikowego badziewia, z czego bardzo się cieszę:). Oglądają ze mną blogi i wzdychają do różnych szyjątek, dziergadełek itp. do kropelki też:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc może wymiana ? Ja co tam chcesz a Ty nam jakieś dziergadełko :) Co Ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! Zwłaszcza ta poducha - łezka z oczkami jest cudna! Recycling jest super, a w takiej formie to już w ogóle mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki :) myślę nad ładnymi materiałami , może poszyła bym nie tylko dla siebie....Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  11. Głupio, Kobieto, pytasz! Oczywiście, że szyć! Piękne rzeczy, naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki :) Muszę zainwestować w jakieś fajne materiały :) Oczywiście jak już w szafach nic nie będzie ha ha ha ...Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger