Łazienka - garść inspiracji

 W ostatnim poście pokazałam  parę zdjęć , jak ta nasza łazienka się robi ...
Ten mój mąż  , to chyba strasznie kochać mnie musi ...
Albo  znieść marudzenia o wannie nie może  :)
Płytki w dwa  wieczory , troszkę przedłużone położył ...
Z wykończeniem  na tip top  jeszcze zejdzie .
Drewno trzeba przygotować , komodę jakąś , fotel  trzeba kupić , lustro zamówić ...
Tak na pocieszenie  , dla siebie głównie  i by  oko  nacieszyć , garść inspiracji mam .
Z wami się nimi podzielę  :)

Pierwsza  ,  to dla mnie numer 1 .
Piękna , przytulna  .. Dla naszej rodzinki  niepraktyczna jednak  :(
Dzieci mamy , co w wannie basen  urządzić lubią  , chlapać ,ciapać . Zabawy przy tym mnóstwo  jest ...
I tak sobie wymyśliłam   coś, co pewnie nie raz przeklnę podczas sprzątania ...
Drewno tak blisko  wanny , pozostanie marzeniem !
Klimat  może uda nam się taki uzyskać  , zobaczymy ...



  Każda kolejna też coś w sobie ma  ...   Zobaczcie .














I jak  wam się podoba  ? Chciały byście taką dla siebie ?  A może macie  podobne , albo wcale  nie przypadły wam do gustu ?


                                                                  Sybilla

24 komentarze:

  1. Ja też oczekuję na moją własną łazienkę z wanną.... Muszę jeszcze odrobinkę poczekać, mój mąż przymierza się bowiem do wycięcia umywalki z kamienia polnego, cienkie plastry kamienia będą też zdobiły część ścian (te już w zasadzie zostały pocięte), oj czekam, czekam. Dzięki za ten post:) mimo, że mam obraz własnej łazieneczki w głowie, każdy ciekawy pomysł jest wart rozważenia:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I widzę , że pragniesz jej tak samo jak ja :))) Czytając , już wiem że będzie taka trochę w moim stylu :))) Umywalka no szacuneczek . Kamyczki też się u nas pojawią , tylko CIIIIIIIII hi hi hi . Mamy też sporo kamyczków , a nawet kamiorów na dworze , mąż tak je lubi , ja zresztą też . Tylko czeka nas jeszcze sporo roboty , by wszystko skończyć ... Jak wasza Już będzie gotowa , proszę ładnie o zdjęcia:))) ... Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam maleńką łazienkę, która wymagałby remontu od podstaw. Na razie zostawiamy, bo może jeszcze ciut ciut i się przeniesiemy gdzieś :) Powoli nasze wyobrażenia się klarują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chwal się tu szybko gdzie :) mieszkanie , domek ? Jak tak to rzeczywiście nie ma sensu remontować ,pieniądze wkładać ...

      Usuń
  4. Polecam bardzo wokół wanny płytki będące imitacją cegły lub kamienia. Co prawda dzieci nie mam, ale łazienka służy już nam dobre 6 lat i nie ma żadnych problemów z utrzymaniem czystości i porządku. Szkoda tylko, że tak późno je odkryłam. Teraz czeka mnie remont drugiej łazienki....w planach mam malowanie płytek, cóż zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa propozycja :) Kupiliśmy jednak jakiś czas temu materiał , więc wykorzystać trzeba ... Koncepcja od tamtej pory nieco się zmieniła , mam nadzieję , że jakoś uda mi się połączyć style . Fajna spraw z tym malowaniem płytek , będę czekać na metamorfozę :) Sama chciałam pomalować podłogę w łazience na dole Mąż budowlaniec, mówi że inne położy... zobaczymy :))) Pozdrawiam i życzę wygranej :)

      Usuń
  5. Jesteśmy tuż, tuż..przed "robieniem" łazienki w domu na wsi. Chcemy nadać jej nieco wiejskiego charakteru, więc na pewno nie raz tu wrócę..Mnóstwo inspiracji, kopalnia pomysłów - dzięki. Ciekawe co mój mąż powie o drabinie na ręczniki;)...

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja mojego wciąż przekonuję :) Muszę użyć swoich środków hihihi też bym chciała dwa domy mieć ,ale mam tylko na wsi :)))) Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Ciesze się że podsunęłam jakiś pomysł ... Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Łazienki, które pokazałaś są bardzo ładne, ale sama bym się nie zdecydowała na taki klimat. Chyba, że kiedyś dorobimy się domku na wsi - to zdecydowanie :D Obecnie marzy się łazienka w zupełnie innym stylu, ale na jej urządzenie muszę jeszcze trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje marzenia :)Najważniejsze by czuć się dobrze ... Ja marz przede wszystkim o wannie ,nie dużej , ale wannie hi hi hi
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ech, ja też o tej wannie marzę. Na razie muszę się prysznicem zadowolić, bo do tej co sobie wymarzylam jeszcze trochę brakuje. Inspiracje piękne, przebieram nogami na myśl o efekcie końcowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę że u nas nieco skromniej będzie :) ale strasznie mi się podobają te łazienki :))) Aaaa... już mi wszystko jedno , byle by ta wanna była hi hi hi Wy jaką planujecie ? pozdrawiam

      Usuń
    2. Retro, na lwich nóżkach. :)

      Usuń
    3. Ha !!! tak myślałam :) pozdrowionka

      Usuń
  9. Ktoś tu lubi drewno :) Ja też, i bardzo mi się podobają Twoje inspiracje, ciekawe co wyjdzie z tej Twojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet bardzo :)My jednak tyle drewna mieć nie będziemy , niestety :((( Ale strasznie mi się te łazienki podobają , więc pokazałam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się te inspiracje podobają. Może na starość będę mogła sobie na taką piekną łazienkę pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też :))) Na razie działamy z naszą , może uda nam się coś chociaż podobnego do którejś zrobić ... A do starości to jeszcze daleko , więc kto wie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. O zdecydowanie moje klimaty. U mnie będzie rustykalnie z shabby. Będzie stara szafka odnowiona, bądą przepiękne dekory. Ah nie mogę się doczekać. Szkoda że mi fotel nie wejdzie, fajny pomysł. Czekam na kolejne foty z realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wątpię że będzie pięknie . Już co nieco widziałam :) realizacja pewnie nie długo ...buźki

      Usuń
  14. Oż Ty w dzwonek Ty "zła kobieto"!!!! :)))) Teraz będę "chorować" na nową łazienkę, bo wszystkie, poza tą całkowicie białą, pokazane przez Ciebie mają w sobie to coś co mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement :))) Noooo Ja też choruję !!!Żeby choć troszkę nasza podobna była :))Pozdrowionka

      Usuń
  15. U nas kopletnie inne plany. W tymczasowym mieszkaniu w piwnicy stawiamy na biel i proste formy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biel rozjaśnia i mam wrażenie że powiększa ,więc wybór genialny ... Nasza ma sporo bieli i ukochane drewno , za jakiś czas będzie na blogu :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger