Pokój dla dziecka -inspiracje

                                                               Cześć kochani !!!
Lecę dziś do was  z garścią inspiracji .
Myśli moje od jakiegoś czasu  zaprzątają  pokoje na górze .
Mąż mój  schody zrobił  , więc wchodzę  czasem  siadam  i planuję ...
Pierwsza w kolejce łazienka  , bo ta wanna wiecie :) to moje marzenie ogromne o długiej kąpieli  .
Myślę że za jakieś 2 do 3 tygodni  i ciałko  swe w wannie się zanurzy :)
Postanowiłam że  mężusiowi pomogę trochę  za pokoje dzieci się zabiorę . ..Farba , wałek , ściana i JA  .Ciekawe co z tego wyjdzie !!! Lubię  jednak wszystko przemyśleć , troszkę poszperać , podpatrzeć . Bardzo często zaglądam na stylowi.pl
To moje ulubione miejsce inspiracji   , zachęcam do odwiedzenia tej strony :)

Dawidek nasz marzy o łóżku piętrowym  ,  mnie się wydaje że wcale nie tak o łóżku jak o miejscu gdzie mógłby się bawić , jakaś baza, domek .  Oczywiście  TATA z inicjatywą wyszedł , On zrobi :)  Cieszy mnie to bardzo !!!  Pokój więc musi pasować  do tego marzenia :)

Natalka  na razie jeszcze  polega na mamie :) Mama swoją córkę już zna   wie co jej się podoba ,co lubi ,jakie zabawki podobają się małej księżniczce . Pokoik zrobi i  myślę  , że podobać się będzie na pewno :)
Przyznam się po cichu  , że  łóżko   drewniane Natalce na  OLX   kupiliśmy  niedawno .
Czyszczę  teraz ,  zmatowić muszę , by kolor położyć :)
  Uwielbiam  łazić po starociach , pchlich targach  ,    szperać w internecie  . Często można znaleźć coś  ładnego , jedynego w swoim rodzaju . Nie ukrywam że ceny też mi się tam podobają :)
 Nie zawsze  jest to używane  ,tak jak ten nasz narożnik tutaj
Był nowy ,ktoś go zamówił i nie odebrał . Nasze szczęście :)
Następnym zakupem na OLX  będzie szafa  , często kupuję coś wcześniej  ,by  nie odczuć tak bardzo uszczuplenia portfela :)

Co do wnętrz mam już swoje typy  , jednak do końca nie wiem  chciałam wam dziś pokazać co mnie urzekło , w  czym się zakochałam  . Ukradła bym  coś z każdego tego pokoju  dla siebie :)  

Zobaczcie jak macie czas ,  bo troszkę tego jest  !!!
 
Kobiety mają pierwszeństwo :)))      




















Teraz czas na  faceta :))) Małego faceta :)



 Źródło  to google  i stylowi .pl

 To coś co Nam się podoba najbardziej ,  a wy co myślicie  ?

Sybilla


22 komentarze:

  1. Pokoiki naprawdę ładne, niektóre z nich nawet kojarzę. Dla mnie także są inspiracją. Co do pchlich targów i olx to jestem podobnego zdania. Sama nie raz korzystałam z tej możliwości po obu stronach i jestem jak najbardziej zadowolona. Myślę, że przy urządzaniu pokoju dla moich dziewczynek również będę tam szperać

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że takich fascynatek tego typu zakupów jest więcej . Muszę powiedzieć że nam kobietą łatwiej jest urządzać pokoje dziewczęce :) Zazdroszczę Ci więc że nie masz problemu z męską stroną . Nasz Dawid ma już swoje wymagania .P.s Śliczne te Twoje dziewczyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też marzę o wannie a na zdaniu mamy do tej pory polegam ;) Pokoiki śliczne, każdy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ostatni pokoik, ten ze statkiem. W ogóle propozycje pokoi dla chłopców bardziej mi się podobają. Pewnie dlatego, że mam syna i taki wystrój jest mi teraz bliższy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno , jeszcze troszkę i trzeba pomyśleć o pokoiku dla dziewczynki :) żeby synek miał przed kim swój pokój zamykać .Naszemu Dawidkowi najbardziej nr. 1 się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje. :) Pierwsze zdjęcie było też wzorem dla nas. Mamy ten sam dywan z Ikei. Dzięki temu, że zobaczyłam go w Muratorze, zwróciłam na niego uwagę. Dywanik jest śliczny i był tani, bo większość takich dziecięcych jest okropnie droga. Ps.: Też uwielbiam pchle targi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższa IKEA w Krakowie ,musimy sobie wycieczkę do smoka zrobić i na pamiątkę dywan przywieść :) Pewnie ładny ten pokoik:)

      Usuń
  7. :) Inspiracje już są, czas zatem na realizację:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Powoli zaczynamy :) ech ze nie da się pstryknąć i gotowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I na co mi to było.. teraz mam ochotę demolować, przestawiać, urządzać, ach...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję podobnie :)Już nie mogę się doczekać naszych !!!

      Usuń
  10. Genialne inspiracje! Jak będę miała dzieci to na pewno, będę chciała im stworzyć taki piękny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I na pewno stworzysz :)z Twoim talentem będą piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się patrzę na te pokoiki, to zaczynam żałować, że swojego domku nie mamy, tylko wynajmowany, bo już bym chciała tak urządzać! Szczególnie to łóżko-drzewo wpadło mi w oko i już widzę moją Izunię skaczącą tam wesoło :) Może za kilka lat będziemy na swoim...

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci tego z całego serca :) Twoja mała księżniczka wyglądała by w nim obłędnie , z takimi małymi skrzydełkami motylka :) ale by były fotki co ? Ja sama nie wiem który z pokoi podoba mi się najbardziej. A co nam wyjdzie zobaczymy ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten dylemat już się przede mną pojawia. Mam pokój dla bombla ale nie mam pojęcia jak go urządzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może więc któraś z tych Cię zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama spałabym w takim łóżku na drzewie :) Tak patrzę i to wszystko takie białe - u nas by chyba taka totalna jasność nie przeszła, ale piękne to, no piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. A jakie byś miała sny ... szczerze mówiąc też się nad tym zastanawiam , zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. My też jeszcze nie mamy wanny! A co do pokojów to jest to niemożliwy wybór:) One są wszystkie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz racje , w każdym z nich sama bym zamieszkała :)
    Ha ,ale Ty masz sypialnię !!!! zdrowo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger