Magia świąt część 3


              Kartki świąteczne- to już czas :)))



 Pierwszą bożonarodzeniową kartkę z życzeniami  stworzono w Anglii w pod koniec XIXw.Od tamtej pory, na całym świecie ludzie przekazują sobie  życzenia świąteczne . Dawniej ,  panie na poczcie ,miały gorący okres przed świętami:) Teraz  wybieramy łatwiejszą i szybszą drogę np .kartka elektroniczna . Warto jednak każdego roku, wysłać choć kilka tradycyjnych  kartek ,dla rodziny przyjaciół -ich  odbiorcy  będą zachwyceni:) .Jeszcze milej zrobi się im,gdy otrzymają kartki zrobione własnoręcznie.A i nadawca ma przy ich przygotowaniu mnóstwo przyjemności :) Przygotowałam 3 propozycje


 Do przygotowania pierwszej kartki użyłam:
  kartkę  z bloku technicznego,  kartkę do scrapbookingu który możesz kupić tutaj, kolorowy papier samoprzylepny ,klej do prac plastycznych(uniwersalny) perełek kolorowych , nożyczek .


Do przygotowania drugiej kartki użyłam :
kartki do crapbookingu tutaj
klej do prac plastycznych(uniwersalny) ,koronkowa tasiemka , sznurek jutowy , perełki .


 Do przygotowania trzeciej kartki użyłam:
okładkę z bloku rysunkowego(tylną) ,klej ,  sznurek jutowy , koronka samoprzylepna papierowa , perełki .
 Kartki przygotowałam z tego co już miałam w domu ,wy możecie wykorzystać materiały pozostałe np. po świątecznych ozdobach :) Takich kartek, nie znajdzie się w żadnym sklepie .
Myślę że każda z was ,  świetnie sobie poradzi:) Zachęcam:) Naprawdę piękne kartki   , albumy itp.tworzyMalwinka
warto odwiedzić:)   Nasze kartki są już na poczcie ,albo  w drodze do adresata:) a wasze?

Chciałabym ,  żeby tak piękna tradycja   nie zaginęła   , w tym naszym nowoczesnym  świecie.
                                                       
                                                      Ślę :) pozdrowienia Sybilka...

p.s Miło by było poczytać jakieś komentarze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger