Zatrzymać przeszłość.....

                       Wspaniała wiadomość,pierwsze spojrzenie,pierwsze spotkanie, pocałunek
             ,utulenie,pierwszy krok pierwsze urodziny itd. Kto by nie chciał zatrzymać tych cudownych chwil naszego życia....
            Jest na to sposób.Kamera filmy,aparat  zdjęcia.ja wolę to drugie.,,Zdjęcia to wspomnienia które,dane nam jest trzymać w dłoniach...A wspomnienia są jak  zdjęcia,które trzymamy w sercu"(nie pamiętam kto to napisał)
     Dużo fotografuję,oczywiście zupełnie amatorsko :) .co  za tym idzie,muszę gdzieś to wszystko umieścić.Tak, foldery w komputerze,płyty,pudełka wszystko fajnie ...jednak ponad czasowe , są albumy i prawdziwe zdjęcia.Od dłuższego czasu podobają mi się albumy wykonane metodą,,Scrapbooking"-,,album na wycinki' postanowiłam zrobić taki dla    moich dzieci ,piękna pamiątka na lata...Do takiego albumu ,oprócz zdjęć można wkleić wszystko.(co kojarzy się z daną tematyka albumu)np.muszelki, kamyczki  z wakacji skrawki materiału itp. Album można wykonać z gotowej bazy (kupionej przez internet np.)Rodzajów i rozmiarów jest mnóstwo.Można również wykonać go z;tektury albo, starej książeczki dla dzieci(grube  karty)itp.Również  PAPIER  do skrapbookingu jest ważny ,ponieważ ma inną teksturę, jest grubszy!(jak papier wizytówkowy) także jest bardzo dużo wzorów.Każdy coś dla siebie znajdzie...mój pierwszy album wygląda tak jak na zdjęciu .Zrobiłam go z książeczki ,jednak na początek polecam bazę ,ponieważ jest łatwiej:)Ja jednak lubię sobie życie utrudniać!!!ma on nie wiele scrapów     , jak na pierwszy raz wystarczy:))Jest dla mojej córki Natalki,w cukierkowych kolorach.Co wykorzystałam ? :Papier do SCRAP.,wizytówkowy,kleju,, magic''tasiemki ,papierowe koronki ,cyrkonie, piankowe naklejki,wycinanki z kartek na różne okazje,do złączenia  scrapów użyłam, 2kułeczek do kluczy.Sprawiło mi to trochę kłopotu ale się udało !:)zobacz....











KOLEJNY JEST JUŻ W PLANACH,za jakiś czas pokaże krok po kroku jak zrobić album dla siebie lub kogoś bliskiego  zapraszam ....trzymajcie się ciepło ,. do następnego ....

                                                                                   Sybilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger