SALON

,,Domek za lasem"-to przede wszystkim salon,z dużym wyjściem na taras.Jemy  tam śniadania popijamy ,kawę.Patrzymy na miejsce  ,w którym na wiosnę powstanie piękny ogród(mam nadzieję)Jeśli pogoda  na to nie pozwala(tak  jak teraz)posiłkujemy się przy  stole.Ustawiliśmy go tak ,by nie dobierać sobie tego widoku:)Stół to coś  czego ja w domu rodzinnym nie posiadałam ,U mnie był ława, rozkładana.Dzięki niej w święta  byliśmy ,,bliżej siebie",ledwo  mogliśmy jeść jednocześnie:)Moja  kochana    Mama, podczas remontu nie wyburzyła ściany,co powodowało te liczne problemy.Domek z lasem odwiedzają znajomi ,między innymi dla  nich jest ta wygodna do siedzenia (tylko do siedzenia)kanapa.Służy  również jako trampolina,naszym  pociechą(nie da  się ich odwieść od tego pomysłu)mają frajdę.Maksiu też czasem przycupnie .Poduszki sama uszyłam,jak na razie mogą zostać.Jeśli  mi się znudzą ,lub znajdę jakiś fantastyczny materiał,koc,sweter do przerobienia  ,zmienię. Salon jest jeszcze  nie skończony.Ostatnio mój pan,, M''znalazł czas na dokończenie przerobienie kącika telewizyjnego.(o tym niebawem). Powstał piękny jak dla mnie ,bo o gustach się nie dyskutuje ,bio kominek .Jest miejsce na wieszanie świątecznych skarpet:)Już nie mogę się doczekać:)Nad kominkiem ściana  z cegły pomalowanej na biało,z delikatnym połyskującym brokatem.Pan Mąż sprawił się na medal .Ukochać go za to muszę:)Kącik wymaga dopieszczenia, ale już teraz siadam przy nim z lampkom  wina,książką i rozmyślam.....Naprawdę cieszę się z tego co mam  ,nie mówię tylko o materialnej stronie życia..........

kilka ujęć...
WIECZOREM       
brokatu tak pięknie nie widać, jak na żywo:(


SŁONECZKO DO NAS ZAJRZAŁO :)

DZIŚ SZÓSTA RANO:)


                            pozdrawiam.......Sybilka

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger