magia świąt


MAGIA ŚWIĄT!!!

Witajcie kochani .Zacznę od pytania na które znam już odpowiedz:)     -  Czy widzieliście już  reklamy świąteczne w TV? Ja  również.

          Jak pewnie większość uważam ,że 2 miesiące przed świętami to zdecydowanie za wcześnie.Mikołaj 6 grudnia a  mój syn już dziś marzy o zabawkach z reklam:)tak, tak  zabawkach  co chwila to innej;) Jednak właśnie te reklamy,skłaniają mnie do myślenia o projektach świątecznych.

Moim cichym marzeniem zawsze był dom z żywą choinką ,pięknie ubranym stołem, skarpetami  na kominku(bio)i gronem osób jedzących pachnące łakocie i frykasy.

WIĘC do dzieła !!! właśnie teraz zabieram się za ozdoby i itd.bo obawiam się że mogę nie zdążyć w tym roku  .,Jak już coś będzie gotowe ,  pochwalę się:)

Po prawej bałwanek OLAF(tak dał  mu na imię mój synek) został zrobiony z zeszłym roku z:kulek styropianowych ,paru koralików ,patyka ,rękawa ze swetra ,drewnianej podstawki  itd. .nie posiadam zdjęć z jego wykonania niestety:( Mam jeszcze szyszkową choinkę ,która uległa uszkodzeniu przy przeprowadzce ,więc muszę ją troszkę podreperować i też podzielę się fotkami.

O CHOINCE -PRAWDZIWA PACHNĄCA LASEM ?CZY      SZTUCZNA PACHNĄCA PLASTIKIEM? 

PODZIELCIE SIĘ OPINIĄ ...        CZEKAM:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger