LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA

                      Pamiętam jak w dzieciństwie, mama prosiła bym napisała list do Św. Mikołaja.Bo przecież skąd on będzie wiedział,co ma mi przynieść  ??????Elfy,  miały go zabrać z parapetu ,za oknem.Siedziałam z mamą i malowałam ,wyklejałam itp.(wtedy nie umiałam jeszcze pisać)


.

Wymarzonych prezentów ,miałam tysiące.Mama jednak wytłumaczyła mi ,że Mikołaj jest stary i nie ma tyle siły,by unieść je wszystkie.Przecież są jeszcze inne dzieci ,które czekają, na te małe paczuszki.
Wspominam te chwile  do dziś! I kiedy zbliża się wielkimi krokami  6 grudnia,ja również tak jak kiedyś moja mama ,siadam z dziećmi rysujemy  w liście co tam sobie kto wymarzył.Mój syn stwierdził,że musi namalować  każdy szczegół , aby mikołaj się nie pomylił !!!!Będzie ciężko, bo to klocki :)Dzieci razem z tatą(żeby miał w tym swój udział) wystawiają listy na parapet swojego pokoju. Elfy :)) się postarają, żeby rano ich tam już nie było.
Prezenty zamówione, jesteśmy pewni że mikołaj przyjdzie do DOMKU ZA LASEM :)



Pisanie listów , to już nasza tradycja ,przynajmniej do czasu kiedy będą wierzyć  w  Pana,,Ś'
Co rok mamy przy tym mnóstwo frajdy  i przede wszystkim spędzamy wspólnie czas, na kreatywnej zabawie.Moje dzieci bardzo  to lubią .  Mam nadzieje że , będzie dla nich tą jedną z miłych chwil  ,które warto pamiętać  .Kiedyś może ONE własnym dzieciom przekażą ,,NASZĄ TRADYCJE"
 pełne skupienie :)
mikołajkowa bluzka tylko na specjalne okazje  

 Dawidek wszystko sam namalował,jestem bardzo dumna ciekawe co powie mikołaj...

                                                    TAKIE CUDA NAM POWSTAŁY:)








Dawidek wszystko sam narysował  , podpis też jest jego:) Natalka, lalkę pomalowała sama(jak by ktoś nie wiedział że to lalka)....



                                          

                           GOTOWE LISTY wędrują na parapet.......

              Chciała bym żebyście podzielili  się z nami,swoimi rodzinnymi tradycjami , albo wspomnieniami z czasów dzieciństwa z udziałem mikołaja .Może macie jakąś śmieszną akcję np, Mikołaj w kalesonach.....itp.????

                                Dzieci to coś najwspanialszego co posiadamy,
                               Każda spędzona razem chwila ,jest bardzo cenna,
                                                            Już nie wróci.....

Pamiętajcie o akcji ,,I ty możesz zostać  Św.mikołajem"  6 grudnia na  TVN !!!!!!!!!!

                                                Zimno,więc trzymajcie się cieplutko
                                                                                    
                                                                                                      Sybilka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger