Kuchnia


                     Kuchnia  w naszym domu jest miejscem w którym najczęściej bywam.Jest dla mnie szczególnie ważna.W domu rodzinnym kuchenka była słodka ale, bardzo malutka .Ciężko było coś zrobić np.przetwory na zimę.Moja nie jest wielka i nie mała ,,akurat".    Jest  wygodna i funkcjonalna w kolorach czarni i bieli  które u nas dominują.Chciałam wyspę kuchenną ,ponieważ  kuchnia łączy się z salonem.Po przemyśleniu zrezygnowałam .Uważam że kuchnia ,czysta jest tylko wtedy, kiedy się w niej nie gotuję.  Często wspólnie z dzieciakami   pieczemy ,robimy kanapki(forma zabawy)więc sami rozumiecie co zostaje po takiej zabawie:)forma barku bardzo nam odpowiada.Meble to  biały połysk z akrylu.Wcale nie trudny w utrzymaniu czystości(spotykam się z różnymi opiniami). I jak widać na załączonych obrazkach uchwyty :) moje tzw..,,PEREŁKI". Bardzo lubię  kryształki ,różnego rodzaju świecidełka niczym sroka.Pięknie się błyszczą  w promieniach słońca.Do uchwytów dobrałam zegarek ,czeka mnie jeszcze mała praca przy niezbędnych gadżetach kuchennych .Chciała bym żeby wszystko do siebie pasowało(o TYM w osobnym poście). Nie mogę zapomnieć o ścianach.My wybraliśmy ponad czasowe płytki.W Śród znajomych robią furorę formą i przede wszystkim  ceną .UWAGA koszt za metr 13 złotych.Nie zależy nam bardzo na rzeczach firmowych(Nie potępiam tych którzy mają inne zdanie)Mnie musi się coś bardzo podobać.Te płytki to miłość od pierwszego wejrzenia:) W myśl,,poco przepłacać" urządzamy  nasz dom,wszystko co możemy robimy sami... Przepraszam  chciałam sprostować ,zależało mi tylko ,by urządzenia służące nam przez długie lata(mam nadzieje)były  z dobrej firmy. myślę że,, smsung'' się sprawdzi.Przeczytałam baaaaaardzo dużo opinii na ten temat ,jednak co ma być to będzie...Mam nadzieje że ,coś się wam spodoba...



Nasza kuchnia

                                                     -   diabeł tkwi w szczegółach    !


4 komentarze:

  1. piękna kuchnia <3 te uchwyty <3 można wiedzieć co to są za płytki? są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) płytki ścienne frezowane ,niestety nie posiadam paragonu a mąż nie pamięta firmy :(( kupiliśmy je w http://www.merkurymarket.pl/ to była promocja .mam nadzieje że jakoś pomogłam:)

      Usuń
  2. Piękna kuchnia i to w moich ulubionych kolorach :) my też zdecydowaliśmy się na biel i czerń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) mamy takie same podkładki czarno-białe paski :).Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger