ŁAZIENKA

          Łazienka w domku za lasem ,jest utrzymana w klimacie czerni i bieli z dodatkiem srebrnego(mój mąż mówił że to złoty ,nie wiem z której strony hi  ,hi)Zdałam  sobie sprawę, że prawie cały parter jest w tych kolorach.Tak jakoś wyszło...Łazienka jak łazienka posiada umywalkę ,toaletę,bidet i prysznic  przyznam ,że bardzo brakuje mi wanny:( Odprężam się leżąc w cieplutkiej,pachnącej wodzie.Muszę jednak troszkę poczekać na tę przyjemność.Wanna zaplanowana jest na górze ,w pokoju kąpielowym przy sypialni:))(o tym innym razem). Prysznic też ma swoje dobre strony np.rano -szybciej  Cię obudzi .Jak w każdym pomieszczeniu, tak i tu ,szukaliśmy oszczędności.Siedząc przed laptopem w poszukiwaniu materiałów budowlanych,trafiłam na producenta płytek.Producenci zawsze mają taniej.Sklepy muszą doliczyć, podatek vat ,marżę i inne bzdety.Dzięki temu cena staje się dużo wyższa.Producent nie  zawiódł nas również podczas zakupu armatury  , ceny konkurencyjne .Kupujesz więcej masz rabat (trzeba o tym przypomnieć). Jeśli chodzi o jakość,osobiście nie narzekam.Chcę tylko dodać że nasza wylewka do umywalki,  w promocji (w pewnym markecie budowlanym)kosztowała 2   razy drożej,byłam w szoku!Więc jeśli wykańczacie ,remontujecie  łazienkę ,to moja rada ,szukajcie producentów! tu warto zajrzeć -Tezoja.
W domku za lasem, łazienka czeka jeszcze na ocieplenie niezbędnymi dodatkami i pomalowanie szafy  . Teraz wygląda tak
Jeśli kogoś interesują  tańsze płytki, i mieszka w świętokrzyskim, piszcie do mnie posiadam tylko namiary  .
wc i bidet polecam kupić w komplecie. Nie  reklamuję firmy, ale bardzo fajnym rozwiązaniem jest deska ,którą w prosty sposób można zdjąć (do umycia) jest w komplecie .Na allegro też ich znajdziecie ,można   porównać ceny.My jednak sporo mieliśmy zamiar kupić .(allegro odpadało) Zrobiliśmy więc wycieczkę do warszawy i tak się to nam opłaciło.

                               Więc jeśli komuś pieniądze jeszcze nie obrzydły , piszcie pomogę, jak tyko będę umiała najlepiej pozdrawiam.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger